Hej där.

Titta, jag lever!
Skämt åsido. Det blev en bloggpaus helt enkelt. En oplanerad men ändå välbehövlig sådan. Dessutom försvann ju Photoshop för ungefär precis en månad sedan nu ( kommer sakna mitt älskade PS 5!! ) och där försvann motivationen att fixa och lägga upp bilder.

En liten uppdatering.
Winnie och jag jobbar på. NH-träningen går stadigt framåt. Vi ramlade ju ner i ett hål tidigare och körde fast totalt, men så började vi om och nu går det mycket bättre!

Jag har funderat på att köpa bomlös sadel. För den icke hästintresserad; Google is your friend.
Problemet är att alla antingen kostar både skjortan, byxor och underkläder eller får dåliga recensioner av andra människor. Vi får se hur det slutar.

Ni kan inte ana hur mycket det kliar i fingrarna för att få göra om bloggdesignen. Det är något fruktansvärt vad snabbt jag tröttnar på det gamla. Blå? Ljus blå? Bläh.

Jag fick för några dagar sedan en kommentar från en tjej (besök hennes blogg här!) som frågade ifall jag skrivit om en häst som heter Floyd Engbo. Och tänk för att det hade jag, det var nämligen den allra första hästen jag provred när jag skulle köpa häst! Kul att se att han hamnade på ett bra ställe och har gjort framsteg sedan jag red honom. Då var han inte alltför mysig. *fniss*

Eh.. För tillfället kommer jag inte på så mycket mer intressant att skriva. jeeez...
Ha de gött.

Kommentarer
Postat av: Mell

Jonna! Jag trodde du låg och sjöng i graven! D:

Kul att det går framåt med Winnie!

Bomlösa sadlar är ju skítdyra vetja. D:

Datum: 2010-08-17 Tid: 12:48:44
Postat av: Hon.

Jag började fundera på allvar om du låg i någon sjukhussäng eller något annat, menmen. o.o'



Kul att det går bra med Winnie iallafall!



Och du, jag hoppas verkligen du köper en bomlös sadel för sådana är guld värda enligt mig.

Datum: 2010-08-17 Tid: 19:07:06
Hemsida: http://himitsu.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec