Miss W.

Gud vad busig hon är just nu! Synd bara att det är så mycket snö, man orkar inte springa genom den så länge, och dessutom är jag farligt nära att ramla omkull väldigt ofta. Winnie håller sig inte direkt nära mig hela tiden, men oj vad busig hon är endå. Springer jag mot henne flyger hon upp i luften, fintar bort mig och drar iväg till andra sidan paddocken. Springer jag då efter tar hon ett tigersprång undan och springer tillbaka igen, för att sedan glatt komma travande och ha beröm och en godisbit. Så härlig!

Ska dra med mig Bella någon dag och fota!

Kommentarer
Postat av: Johanna

De hästar som står i de stallet med stora boxen är: Zeb, Brolle, Farillo, Yoyo, Chippan, Titan, tror nog de är dom :0 ? jaja amanda kanske vet ;) Lili eller sigge står inte i de stallet så :)

Datum: 2010-12-21 Tid: 21:56:36
Hemsida: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Nej inte om du menar stora stallet där de finns en stoor box som är två men om man sätter upp väggen blir de 2 :) Finns 3 stall, nya stallet ( de varmaste o bästa) Lilla stallet, 3 boxar, 3 hästar, stora stallet, de ja pratade om :)

Datum: 2010-12-21 Tid: 22:06:28
Hemsida: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hästarna som står i stallet är Zeb, Farolillo, Yoyo,Titan, Chippan och Brolle. :) Sen är det ju den tomma, som är 2 stycken boxar fast den är "öppen" eller vad man säger. :)

Datum: 2010-12-21 Tid: 22:10:46
Hemsida: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Amanda

men nu fattar inte jag (a) haha, men vilket stall skulle du stå i? För jag kom på att det finns 3 lediga boxar i stallet jag står i :P sen dom andra är nog fulla ;o eller jag vet inte :)

Datum: 2010-12-21 Tid: 22:16:57
Hemsida: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Johanna

De som är på bilderna med brolle är stora stallet xD Lilla stallet är bilderna på Lili, de är fullt. hos brolle tror ja du menar, stora!

Datum: 2010-12-21 Tid: 22:25:14
Hemsida: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill se en massa bilder! :D

Datum: 2010-12-22 Tid: 12:58:40
Postat av: Edda

hah, aw <3 JAG VILL SE!

Datum: 2010-12-22 Tid: 23:29:44
Hemsida: http://secondclasskid.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec