x-mas.

Har fått en fin liten hög med trevliga klappar. Mest glad är jag nog över ett 35mm f/1.8 objektiv jag fick av mamma. Kände igen den guldiga asken redan när jag öppnade paketet, och när jag såg siffrorna 35mm flög jag i taket. Har redan småtestat objektivet, LOVE IT! Ljusstyrkan är otrolig! Dock glömde jag minneskortet hemma, så jag kunde bara fota på "demoläget". Men jag gillar det enormt redan! Här ska fotas.

Skriver mer i morgon tror jag.

På måndag hämtar vi troligtvis Ronja, det übersöta minishettissto mamma köpt! När jag tänker efter kanske jag inte nämt henne? Har gjort det på alla andra stället utom just bloggen. Ronja är 78 cm hög, och dräktig. Fölet kommer i tidigast maj (sto och hingst gick tillsammans i tre månader, så man vet inte säkert) och ska bli mitt! Längtar!

Ha en bra fortsatt jul!

Kommentarer
Postat av: Wilma

ååh vad kul ^^

Datum: 2010-12-26 Tid: 09:47:36
Hemsida: http://horseheaven.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec