Number 100.

Det här är det 100 inlägget i bloggen! I JonnaNS.blogg.se alltså... Det är mitt 887 totalt. Fast det är ännu mer änåd egentligen eftersom jag under en kort period hade blogspot.com också.. Hm.

I alla fall. Nyss var jag nere på Dreambook och lämnade bilderna jag fotat på deras innergård. Men jag har ju fått ett nytt jobb där, som jag kanske glömt att berätta om? Jag ska fota alla deras glassorter till en meny de ska ha. Så klockan sex i morgon ska jag inställa mig för tjänstgöring, HAHA! Bells följer med som assistent, samt förste glassätareuppätare. Vi skulle nämligen komma dit hungriga eftersom glassen smälter så fort, så vi orkar äta upp den. Jag är ju inte så överförtjust i glass, även om det kan vara gott ibland. Så det blir nog Bellsen som får rulla ut därifrån efteråt! HAHAHAHA!

Strax kommer jag gå ned på stan igen och göra något jag tänkt göra länge. Köpa ett macroobjektiv! Insåg att det jag ville ha fanns på Expert här i Sala, trotts att det inte står på hemsidan. Så jag passar på att slå till nu så kanske det går att använda i morgon och jag lär mig det? En blixt kommer också slinka med, vilket är en annan grej jag suktat efter. Hoppas det går fort att lära sig, annars får jag köra med de gamla objektiven, vilket också borde funka.

Hejsvejs!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec