Sådär när man inte vet vad man ska blogga om.

Så känner jag idag. Hurray...
Men jag ska strax iväg till stallet och köra järnet med min kuse. Idag ska vi HA KUL! Hur vet jag inte riktigt, men idag ska det bara bli tuta oh köra och lek och bus och skratt. Kanske tränar inne idag, det är nog säkrast eftersom paddocken varit så lerig de senaste dagarna. Winnie bryr sig inte, men jag halkar runt som bambi på hal is. Ramlade i onsdags. Skulle försöka busa igång Winnie lite, och började spranga med henne för att sedan tvärstanna, vända mig om och springa åt andra hållet. Jag kom så långt som att tvärstanna, sedan lyckas jag få bakvikt och druttar på ändan. Rakt i leran. Mina byxor ligger i tvätten nu.

Vi får se.
Ha de gött.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: s

Superfin blogg!!! :D

Datum: 2010-10-30 Tid: 15:02:08
Hemsida: http://simplyythebest.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: ja de är ofta du lägger in vidos när ni tränar NH :) men de vore skoj att se er träna "sariös" hoppning och dressyr tsm :D om ni har börjat hoppa? men ja har för mig att ni har gjort det? :)

Datum: 2010-10-30 Tid: 21:51:47
Hemsida: http://elinlagervall.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec