Hemma!

Nu är vi äntligen hemma. Vi har haft supertrevligt, och Anker (vilket är namnet på sötnosen från förra inlägget) är megamysig. Dock känner jag mig smått traumatiserad som att och tittade på Pinguavsnitt i runt en timme. Jag som inte ens tycker om Pingu. Och har aldrig gjort det heller.
Det är inte direkt pedagogiskt... Alltså, de slängde en såg mellan varanda? Eh.. Dessutom är det alltid någon som är elak mot någon annan eller gör något dumt.
*fniss*

I alla fall så sitter jag här med massor av arbete nu. Dels ska jag rotera en hög hoppbilder, eftersom jag verkar vara oförmögen att hålla kameran rakt ibland. Sedan sak dessa bilder över på ett minneskort och skeppas vidare till en tjej som arbetar på Sorf. Därefter är det Bellabilderna som ska redigeras, och så bilderna från idag på Anker... Det blir mycket jobb, hahahahahaha!

Dessutom ska jag försöka leta reda på andra hälften av det vi filmade igår, med mig och Winn. Jag hittade det nämligen inte igår när jag skulle ladda över filerna, trotts att det fanns på kameran sen. Gah, teknologi. Är någon kanske intresserad av ytterligare en horsemanshipfilm? Hihi.


Kommentarer
Postat av: Josefin

svar; Tack :)



Och ja, jag är väldigt intresserad av ännu en film! :D

Datum: 2010-06-22 Tid: 23:41:30
Hemsida: http://greyfairy.bloggplatsen.se/


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec