Och förresten!

Jag är dålig på att uppdatera när jag är ledig. Kanske för att jag legat i sängen och varit sjuk hela dagen, men ändå. Vaknade i morse och mådde verkligen skit. Det var så igengrötat i halsen att så fort jag hostade fick jag knappt någon luft. Och hostade gjorde jag så fort jag rörde mig. Så jag stannade kvar hemma.

Men, förresten! På lördag planerar vi att släppa ihop Winnie med den nyaste hästen i stallet, Bon Jovi. Bonbon har tidigare varit en ridskolehäst men är nu pensionerad och har flyttat in i privatstallet. Bonn - ja, han har också en sisådär femtioelva smeknamn, liksom Wims - var min favorithäst på Sorf från första gången jag red honom, och jag tycker fortfarande väldigt mycket om den hästen. Och nu ska han förhoppningsvis gå tillsammans med Winnie! Är så glad att min flicka ska få en kompis igen. I princip alla i stallet är rädda för skador och vill inte ha sin häst tillsammans med någon annan. Winnie gick med en vit ponny tidigare precis när hon kom, men så köpte de en till häst och flyttade strax efter. Så sedan dess har hon varit ensam. Och jag vill att min lilla flicka ska gå i en flock, om än en liten flock. Hoppas det går bra!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävla om biljetter till Göteborg Horse Show + andra fina priser!

Jag har nu en tävling på bloggen i samarbete med Libresse och Årets Häst där du har chansen att vinna biljetter till Göteborg Horse Show samt andra prylar så som schabrak, sadelöverdrag och benpaddar.

Ta chansen att tävla om dessa fina priser på:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/october/tavling.html

Datum: 2010-10-08 Tid: 15:15:19
Hemsida: http://stockholmsjenna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec