{ ISABELLE } ~ Gästbloggare-Isabelle

Ja, jag vet. Jag är inge vidare på rubriker, men ni får leva med just nu x)
Som ni nu vet så är Jonna i Mallorca på ridsemester,
*Avundsjuk*
men hon har bett mig göra lite gästbloggning under denna vecka med vad jag gör med Winnie och sådär. Idag så var jag inte i stallet för att jag har kört traktor och sått hela dagen i skolan, så Emma hade henne idag.

Bara för att reta Jonna lite för att jag inte fick gömma mig i en väska och följa med så kommer jag berätta vad jag gjorde idag. (a)

Jag och en klasskompis som heter Tove fick köra en såmaskin som heter Rapid. Först sådde vi Stava-vete. Sedan tömde vi Rapiden och fyllde på med Kosack-vete. Med det sådde vi i ungefär fyra timmar, men vi hann inte ens halva åkern.

Ja, jag vet att min svenska inte är världens bästa, och Jonna kommer mobba mig och säga "Bonde" hela tiden nu men det här är ju kul, haha! =D

EDIT AV JONNA ;; BONDE!

Ja, inte så mycket mer att säga om idag, jag kanske gästbloggar imorgon är jag varit i stallet så att de flesta får något mer intressant att läsa om, för ja, jag är medveten om att det här inte är så jätteintressant för väldigt många här, haha. x'D

oj, det blev ett väldigt långt och luddigt inlägg så det är bäst jag slutar nu, och som Jonna brukar skriva:
Over and Out.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec