{ ISABELLE } ~ Winnie duktig!

Idag regnade det bara på förmiddagen så jag passade på och red ut i skogen så hon fick klättra. :)
Så otroligt duktig! Det finns en liten backe som jag tycker är rätt så brant endå, och det var ju ofta som hon ville börja trava.
Men jag höll bara fram händerna så att hon fick lösa tyglar, och använde bara rösten. Smackade jag så började hon trava, bad jag henne fortsäta skritta så gjorde hon det.

Haha men hon tycker inte om att rida ut i skogen själv kan jag ju säga. Antingen är alla löv och stenar på marken monster som bara äter hästar, eller så är alla löv och stenar på marken nåt som man bara måste gå fram och kolla om det kan finnas nåt gott där. x)

Men hon var duktig! :) Det finns en liten backe om man rider på en stig som går runt en sjö, och där kunde jag galoppera helt lugnt uppför, sakta av till skritt den metern där det är plant och skritta ner på andra sidan.

Så stolt över henne! :)

Kommentarer
Postat av: proffsen - vi som slår hål på myterna!

kul att det går bra :)

Datum: 2010-09-20 Tid: 20:42:04
Hemsida: http://proffsens.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec