MELODIFESTIVALEN 2011 - {deltävling 4}

#1 Melody Club - The Hunter
Första intryck: Cool.
Andra intryck: Den är bra! Men hans röst är... konstig.
Intryck efter låten: Låten var otroligt bra, men sångarens röst lät som någon trampade på honom...
Betyg: 4.5 av 5.
Status: 7:e plats

#2 Julia Alvgard - Better or Worse
Första intryck: Kan bli bra.
Andra intryck: Den ÄR bra. Hon har väldigt fin röst!
Intryck efter låten: Det var ingen direkt WOW-känsla,
Betyg: 3.5 av 5.
Status: 6:e plats

#3 Lasse Stefanz - En blick och nånting händer
Första intryck: Varför känns det som att jag hört den?
Andra intryck: Det skriker ju bara "Vindarna vänder oss" om verserna...
Intryck efter låten: Dansband är INTE min grej. Men den var väl rätt okey.
Betyg: 1 av 5.
Status: 5:e plats

#4 Linda Pritchard - Alive
Första intryck: Me like!
Andra intryck: Den är superfin ju! Helt underbar.
Intryck efter låten: Det här är power! Jag tycker jättejättejättemycket om den.
Betyg: 5 av 5.
Status: Andra Chansen

#5 Anders Fernette - Run
Första intryck: Mja... Nja... Jo... Kanske... Den kan bli bra. Om man ger den lite tid... tror jag.
Andra intryck: Lite platt... men bra.
Intryck efter låten: Rätt cool. Lite platt som sagt, men helt okey. Den funkar, helt enkelt.
Betyg:
Status: 8:e plats

#6 Linda Bengtzing - E det fel på mej
Första intryck: Nää...
Andra intryck: Inte riktigt vad jag tycker är bra musik, men visst, hehe.
Intryck efter låten: Lite konstig text, lite tråkig låt. Inget speciellt. Typiskt svenskt. Nä.
Betyg: 3 av 5.
Status: Globen

#7 Nicke Borg - Leaving Home
Första intryck: Vilken röst... Ovanligt. Jag gillar det.
Andra intryck: Den blir bättre och bättre.
Intryck efter låten: Älskar den!
Betyg: 5 av 5.
Status: Globen

#8 Love Generation - Dance Alone
Första intryck: Intressant...
Andra intryck: Jag tycker den var rätt bra.
Intryck efter låten: Riktigt cool. Den blir bättre och bättre.
Betyg: 4 av 5.
Status: Andra Chansen


Kommentarer
Postat av: Cajsa - fotoblogg

Hej! Har du lust att rösta på mig? Jag är nr 2 :)

http://kajsabjarang.blogg.se/2011/february/finarlisterna-i-fototavlingen.html#comment

Skulle verkligen vara grymt snällt! :D

kram

Datum: 2011-02-27 Tid: 17:27:31
Hemsida: http://lovelycajsa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec