Våren runt hörnet.

Det är varmare, det mesta av snön är borta här och fåglar kvittrar för fullt. Ändå är det kallt, snön är kvar och inte en vårblomma går att skåda. Vi är på gränsen till vår, och det börjar bli lite långtråkigt. Jag och Beez (har jag sagt att hon har en blogg?) har på senaste tiden klagat ofta över att vi saknar att bara gå ut och gå omkring. Bara helt random sitta i ett träd och prata, eller gå runt utan mål och mening, utan att frysa baken av sig. Ju närmare vi kommer, dessto mer saknar jag sommaren! aaaah...

 Vilken är er favoritårstid? :)


Kommentarer
Postat av: martina

gillar nu när det är vår men älskar sommaren! man blir så glad av värme, sol och shorts! haha :)

Datum: 2011-03-28 Tid: 15:40:04
Hemsida: http://mtina.blogg.se/
Postat av: Maria Som Sagt

Åh, våren är min favorit.



Jag har också små lappar, inte i plånboken men i busskortsfodralet.



Kul att du gillade vad jag skrev!

Datum: 2011-03-28 Tid: 15:43:02
Hemsida: http://mifen.blogg.se/
Postat av: Edda

Sommaren, hands down :)

Datum: 2011-03-28 Tid: 16:31:47
Hemsida: http://secondclasskid.blogspot.com
Postat av: jennifer - photography

Vad roligt att du vill delta! Vinnare koras imorgonbitti!

Datum: 2011-03-28 Tid: 22:30:02
Hemsida: http://jenniifer.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec