Önskelista!

Om fem dagar fyller jag 18 år. Jag fyller myndig. Jag fyller bil! Hehe... Det känns lite skruvat... Jag var ju femton nyss? Hur som helst har både mor och mormor bett om önskelistor, så jag satte ihop en. Det var lättare att komma på saker när man var yngre, jag brukade slå upp första bästa leksakstidning och sätta sjuhundraelva kryss på radiostyrda bilar och spionglasögon.
Numera försöker jag tänka ut lite mer användbara saker (även om jag fortfarande är barnsligt förtjust i allt som är radiostyrt) men 'användbart' är ju relativt. Det här nedan är i alla fall lite saker som skulle göra mitt liv a) lite lättare och b) lite roligare. Hehe...

Vad brukar ni önska er när ni fyller år?




1. LaCie Rikiki Extern Hårddisk, 1TB.
2. 5 i 1 Reflexskärm, 110 cm.
3. M*A*S*H, säsong 7, 89, 10 & 11.
4. Pengar till en ny carrot stick. (250 - 300 kr)
5. 6 meters arbetsrep. (utan hake)                   Finns under "Grimskaft, 14 mm repdiameter"

Kommentarer
Postat av: Edda

Jag är en sån tråkig person som gör det omöjligt för mina föräldrar att köp saker till mig 8D Häst står alltid överst på listan ;)

Datum: 2011-05-11 Tid: 22:31:29
Hemsida: http://secondclasskid.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Hahaha mina föräldrar vägrar fan att köpa hästsaker till mig :(

Datum: 2011-05-12 Tid: 13:11:39
Postat av: Soia

Pengar till trumpeten och böcker brukar stå högt upp på listan. ^^ Jag gillar Sims 3 också, så ibland önskar jag mig expansionspaket till det. :)

Datum: 2011-05-12 Tid: 17:20:12
Postat av: Vilma

Vi fyller år på nästan samma datum x) Alla tycker jag är så tråkig som alltid säger att jag önskar mig PENGARPENGARPENGARPENGAR för det man vill ha kostar typ minst 5 000 (objektiv, ridläger, akvarier ...) x)

Datum: 2011-05-13 Tid: 16:51:19


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec