MELODIFESTIVALEN 2012 - {deltävling 3}

Uppdaterar allt eftersom!

1#
Youngblood - Youngblood
Första intryck: Oh god... hello boy band...
Andra intryck: Det låter som något en grupp killar uppträder med på spexet i högstadiet...
Intryck efter låten: Kan inte påstå att jag egentligen tycker de sjunger bra..  Det är ju en show och så där, men nej inget speciellt.
Betyg: 4 av 10.
Status: Andra Chansen

2#
Maria BenHaji - I Mina Drömmar
Första intryck: *gäsp*
Andra intryck: Något med hennes röst irriterar mig...
Intryck efter låten: Nej. Det är allt jag säger. Nej...
Betyg: 3 av 10.
Status: 8:e plats

3# Mattias Andrèasson - Förlåt Mig
Första intryck: Jag... Jag vet inte... Jag vet verkligen inte...
Andra intryck: Jag tror jag inte tycker om den. Fast den är lite bra. Fast ändå inte. JAG VET INTE!
Intryck efter låten: Det här är verkligen jobbigt! Jag vet liksom inte vad jag tycker. Jag tycker den är dålig men samtidigt är den rätt bra... Allt jag vet är att jag vill att han ska dra upp byxorna mer, allt jag kan tänka på när jag ser de där byxorna är {den här} scenen.
Betyg: 5 av 10.
Status: 5:e plats

4# Love Generation - Just A Little Bit
Första intryck: Ooh... here we go!
Andra intryck: Me like.
Intryck efter låten: Awesome... Inte bästa låten jag hört, men BRA var den! Väldigt mycket show över det också. Det här gillar vi!
Betyg: 8 av 10.
Status: 6:e plats

5# Carolina Wallin Pérez - Sanningen
Första intryck: Wow... Drums!
Andra intryck: Jag var på väg att säga att den var lite tråkig, men refrängen räddade den.
Intryck efter låten: Inte superduper, men bra!
Betyg: 6 av 10.
Status: 7:e plats

6# Andreas Johnson - Lovelight
Första intryck: Nja.
Andra intryck: Det som gjort mest intryck hitils är att ena bakgrundssångaren är gravid... Det säger lite va?
Intryck efter låten: Okey då, så illa är det inte. Den ÄR rätt bra, men jag behöver nog lyssna på den några gånger.
Betyg: 5 av 10.
Status: Andra Chansen

7# Molly Sandén - Why Am I Crying
Första intryck: Jag förstår att hon sjunger bra, men av någon anledning tycker inte jag det just nu...
Andra intryck: Nu börjar det hända något här...
Intryck efter låten: Jo den var helt okey. Väldigt fin och så, men alltså... Inte min stil? Min smak? Saksamma, den behöver några gånger för att växa den med antar jag...
Betyg: 6 av 10.
Status: Globen

8# Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel
Första intryck: Va?
Andra intryck: HAHAHAHA
Intryck efter låten: Björn Ranelid, sir, I love you. Jag har aldrig skrattat så mycket i mitt liv! Herregud, det här var underbart! Den är inte bra, men den ska få höga poäng för att det är så awesome, HAHAHAHA!
Betyg: 8 av 10!
Status: Globen

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec