Det där med att växa upp och sånt. Hmph...

Jaha.

Haft min sista dagen som tonåring idag...

Jo men alltså. Visst. Sure.

Så fort jag tänker på saken börjar en röst skrika i falsett längst bak i huvudet "DU FYLLDE NYSS 15 DU KAN INTE VARA 20 REDAN" men tydligen så har de senaste fem åren gått fort för imorgon fyller jag just 20. Jisses. Men jovisst, det är väl något som ska hända också. *host*

Förlåt förresten för den totala avsaknaden av inlägg senaste veckan. Edda har varit här och Mikaela också och till och med Bella som numera annars bor i Norge så det var full rulle största delen av tiden. Vi har kört massa bil och busat med hästarna och sett två filmer på bio på samma dag (Iron Man 3 och Star Trek: Into Darkness, båda AWESOME) och massa annat kul. Tänkte att jag kunde skriva om det lite senare men just nu tänker jag sova och sen i morgon är det ju lite fullt upp när släkt och vänner kommer och sen på fredag drar jag ju som sagt till London igen så det får kanske bli efter det.

Okey så det här är beviset att jag inte borde skriva när jag är trött, det blir lite osammanhängande.

Jaja.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anita o Bengt

Have a great stay in London ! <3

Datum: 2013-05-17 Tid: 18:05:14


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec