MELODIFESTIVALEN 2014 - {deltävling 4}

1# Blame It On The Disco - Alcazar
Första intryck: Kläderna. Kläderna.
Andra intryck: Sparkles.
Intryck efter låten: Alltså jag har ju alltid varit svag för Alcazar sen jag var liten.
Betyg: 8 av 10.
Status: Globen

2# Fight Me If You Dare - I.D.A
Första intryck: Damn.
Andra intryck: Jo men detta gillar jag.
Intryck efter låten: Yes detta var en bra låt jag gillar denna låt.
Betyg: 7 av 10.
Status: 6:e plats

3# Hollow - Janet Leon
Första intryck: She's cute. Låten med.
Andra intryck: Wow okey det var inte en lugn låt okey men detta är bra ändå.
Intryck efter låten: Älskar bakgrundsdansarna. Alltså jag älskar låten också men jag tyckte att bakgrunsdansarna ska få lite cred också. Och låten. Låten var bra.
Betyg: 8 av 10.
Status: 8:e plats (what..? really? okay...)

4# Raise Your Hands - Ammotrack
Första intryck: Jag kan riktigt HÖRA hur majoriteten av sveriges befolkning vrider sig i TV sofforna och kvider "men detta är inte SCHLAGER".
Andra intryck: Fick plötsligt ett väldigt sug efter att spela Guitar Hero...
Intryck efter låten: Ja, JAG tycker faktiskt i alla fall om låten. Schlager eller inte.
Betyg: 5 av 10.
Status: Andra Chansen

5# Hela natten - Josef Johansson
Första intryck: Jag har sagt det förut men nu säger jag det igen. Fast av andra anledningar: Kläderna. Kläderna.
Andra intryck: Flätan. Kören. Kläderna. Och låten, låten är väldigt bra.
Intryck efter låten: Den var charmig. Pöjken me'.
Betyg: 5 av 10.
Status: 7:e plats

6# Ta Mig - Linda Bengtzing
Första intryck: Vad är det med alla speciella klädval i denna deltävling?
Andra intryck: Gillar låten dock.
Intryck efter låten: x
Betyg: 6 av 10.
Status: 5:e plats

7# En himmelsk sång - Ellinore Holmer
Första intryck: Again: Cute.
Andra intryck: Refrängen påminner om en anna låt, men jag gillar den låten så det är inte så dumt.
Intryck efter låten: Jo, inte fel alls. Tror jag behöver lyssna några gånger innan jag fastnar helt tror jag...
Betyg: 6 av 10.
Status: Andra Chansen

8# Natural - Anton Ewald
Första intryck: Tror de slog sönder några discokulor innan dagens deltävling för att tillverka alla sparkly outfits.
Andra intryck: You can basically HEAR the teenage girl's hearts breaking.
Intryck efter låten: Nja. Inte riktigt min grej. Men jag kan alltid uppskatta när artisterna har en bra koreografi till sitt bidrag.
Betyg: 5 av 10.
Status: Globen


Kommentarer
Postat av: anna nilsson

Underbara du :)

Svar: <3 ;)
J N

Datum: 2014-02-22 Tid: 21:13:10


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec