Om Bloggen

Detta är min digitala presentationsplats under kursen. Valet av blogg.se var enkelt, det är en portal jag använt i fem år och kan utan och innan. Jag tycker rätt mycket om HTML kodning och bloggdesign, och jag tycker denna sida är lättast att hantera och forma precis så man vill ha den.
 
Design är väldigt viktigt för en framgångsrik hemsida. En rörig, klottrig sida ger sällan ett seriöst intryck, samtidigt som en för enkel sida kan vara tråkig. Vi är väldigt snabba med att döma andra, och en hemsida eller blogg är inget undantag. Det är svårt att hitta rätt med färg och form, men också rätt roligt! Jag tycker om sidor som är enkla att manövrera och lagom färgglada (mycket färg, men inga 'galna' färgkombinationer).
 
Denna blogg är en underblogg till www.JonnaNS.blogg.se, som är min personliga blogg sedan snart fyra år. Detta upplägg blev enklast tyckte jag, även om jag under det senaste året inte bloggat så mycket där.
 
Kort info om mig som bloggar här samt kategorier, arkiv och eventuella länkar finns att hitta i menyn till höger!

Kommentarer
Postat av: Elin Johansson

Oj vad jag kände mig träffad angående att man dömer sidor snabbt, för så är det absolut för min del. Tycker att du har helt rätt i ditt resonemang om hur en blogg ska vara och jag tycker att du har lyckats med din. Det ska bli spännande att fortsätta följa ditt arbete.

/Elin

Datum: 2014-03-13 Tid: 17:12:20
Hemsida: http://elmalojohanssons.wordpress.com


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN
Donec venenatis sodales eros, vel egestas odio sagittis at. Praesent convallis mi nec erat rutrum sagittis. Morbi non luctus neque. Morbi nec ligula diam, egestas dictum turpis. Curabitur lacinia commodo scelerisque. Maecenas eu mauris vel urna malesuada ultrices. Morbi condimentum porta scelerisque. Maecenas pulvinar tempus sem, tempor dapibus erat mollis ut.
Allmänt
Del 1
Del 2
Del 3
2014
Jan, Feb, Mar,Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec