Skolaaaaa

Hej hej hemskt mycket hej.
Trevlig blogg, huh.

Helt avsaknad av vettigt innehåll, lite bilder och musik här och där... (lägg till Doctor Who så har ni mitt liv just nu, haha)
Nej, så illa är det inte, men allt rullar på sådär utan några speciella händelser, så som det brukar när skolan början. Holly växer, Winnie är Winnie, de andra hästarna mår bra, Tetris Battle på Facebook är min stora kärlek och vattenkokaren min klass köpte till klassrummet keeps me going under dagarna. Choklad i mitt hjärta.

Jag har scannat varje vrå av internet efter en billig, snygg och skön barbackapad... Bara för att upptäcka att "billig", "snygg" och "skön" hatar varandra och vägrar sammarbeta. Omöjligt att hitta något! Barbackapad är ingen bomlös sadel, för er som funderar. Basically är det en vojlock med sadelgjord... Men så finns det ju riktigt snygga och bekväma sådana också... Att hitta en sådan som är billig också är däremot ett heltidsarbete. MEN JAG GER INTE UPP!

Säsongsavslut av Doctor Who förra helgen, mitt hjärta svämmar över med awesomeness.
Dessutom har jag tittat på två och ett halvt av de tre Sherlock Holmes (BBC) avsnitten, vilket är lika awesome det!

Nu ska jag återgå till mitt plugg...
Nej, men se där, det är fortfarande tio minuter kvar av rasten...
TETRIS BATTLE, HERE I COME!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec