Procrastination. Story of my life.

Hej. Det där med bloggandet går sådär alltså. Förutom fyra bokrecensioner har jag endast producerat två inlägg under hela maj månad. Var av det ena var en direktlänk till en video av någon annan och det andra ett diffust tjat om att jag fyllde år. Sorry about that.

Om jag får skylla ifrån mig, vilket jag tänker göra oavsett, så har jag inte haft någon laddare till datorn. Orginalet gick sönder i början av året så jag köpte en ny, och det tog knappt två-tre månader så började den spraka och knastra på ett sätt elsladdar absolut inte ska göra. Skickade tillbaka den och har nu fått en ny, halleluja. Det betyder inte att jag magiskt kommer bli en människa som börjar blogga varje dag, tänker inte ens försöka ge det löftet. And let's be honest, mitt liv är inte intressant nog för att presentera er med mer än några inlägg per vecka. Så vida ni inte vill ha detaljerade beskrivingar hur det är att mocka 18 hästboxar per dag fem gånger i veckan. Till exempel att man får tre fina, runda förhårdningar under lill-, ring och långfinger. Fun fact.

För att sammanafatta lite.
Jag har två böcker kvar att skriva om, fixar det när jag orkar. Vår resa till London var awesome. Jag var nere i Skåneland i helgen, tittade på Edda som sprang ut från sin skola viftande med en vit mössa.

Hm...

Well that's about it.

Kommentarer
Postat av: anna

Jag vill absolut läsa detaljerna om de 18 boxarna :)

Datum: 2013-06-03 Tid: 17:45:12


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec