Packing.



As mentioned, I'm going to London!
Det faktum att det är sex dagar kvar hindrade mig inte från att börja backa idag. Förra året när vi åkte dit för en vecka packade jag väldigt mycket och använde en fjärdedel, så den här gången satte jag uppregeln att jag skriver en lista på de kläder jag tror att jag behöver och sedan delar den på mitten. Slutade med att jag knappt tog med något alls. Men så är det bara fyra dagar (tre nätter) så hur mycket kan jag behöva liksom? Har fått ner allt i en ryggsäck, och är imponerad av mig själv att den är så lätt. Min skolväska brukade väga mer! (men så brukade jag också ha en dator och typ tre böcker i den såatte...)

Har i alla fall alla papper utskrivna, så nu är det bara att hitta mitt pass och göra ett någorlunda schema på vart  vi ska vara när etc. Ska försöka tagga ner lite mot förre året, då jag gjorde lista efter lista och tillslut började göra listor över vilka listor jag hade, och mina reservplaner hade reservplaner. Mitt rum kan vara stökig och jag tappar bort min mobil femtioelva gånger per dag, men ska jag resa någonstans så blir jag överdrivet nogrann.

Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Det går säkert bra .Kramar

Datum: 2013-03-18 Tid: 16:55:32


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec