Dåligmorgon.

Riktigt "bara för att" har jag lust att hälsa så på några människor en dag. Inte för att just den här morgonen är sämre än någon annan. Visserligen tog jag ett steg närmare att råka ut för mammas förkylning - halsen gör sig påmind, jag fryser hela tiden och jag är rätt hängig - och vi har idrott idag på eftermiddagen. Detta innebär inte bara att vi fakiskt har idrott, som i sig inte är så kul jämnt, utan också att jag måste ha med mig idrottskläder till skolan. En enorm megaväska som garanterat kommer kännas i axeln ikväll. Menmen, man är van från förra året.

När i hela friden blev det så kallt förövrigt? Eller är det bara lilla Sala man fryser häcken av sig när man kliver utanför dörren. Jag fryser till och med inomhus! 9 grader visar termometern. Det var ju 30 för två veckor sedan? Gah.

Det är höst!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec