Svar på en kommentar.



Oh ja, det vet jag. HAHAHA, det känns, kan jag tala om. Winnie är expert på helikoptersprång, som vi kallar dem. Rakt upp och rakt ned, och ändå river hon inte. Grejen är att hon är ung, hon är ju faktiskt bara fem år, och behöver lite tid att träna och vänja sig med avstånd och hela altet.

Men det beror även en del på mig. Jag sitter ofta och 'smyghåller' henne. Hon behöver ju ha lite power i stegen, och vara ordentligt 'fram'. Men jag håller in tyvärr in henne lite för mycket. Det är en reflex, eller vad man ska kalla det. Jag får för mig att om låter henne springa på för mycket, så kommer jag tappa kontrollen och vi kommer braka in i alla hinder som finns. Jag är väl helt enkelt lite rädd, och det är väl egentligen bra? Att man är försiktig, liksom.

Men hon utvecklas faktiskt otroligt mycket! På träningen inför tävlingen i torsdags... Då kom hon ännu närmre på alla hinder! Det är helt enkelt något vi kommer få träna på.

 


Kommentarer
Postat av: Emelie Källman

svar: Okej :) Roligt att alla tror att hon är så ung ;)

Datum: 2010-06-22 Tid: 11:55:15
Hemsida: http://mellliie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec