{ ISABELLE } ~ Jag kom på en rubrik idag :D....

.....men sen glömde jag bort den :(

Red lite barbacka idag och tänke göra lite dressyr. Gick otroligt fint i skritt, men när jag skulle trava så höjde hon huvudet rätt mycket och det gick inte så bra. Efter ett tag så gick det bättre, så då prövade jag på lite galopp.... Men jag hade defenitivt fel ridbyxor för det, jag var ganska nära på att glida av, haha. xD
Och det gick ju inte bättre av att jag satt och asflabba åt att jag höll på att glida av (a)
Winnie verkade mest förvånad över att jag saktade av på en gång, hon hade ju inte gjort nåt. Hon galopperade så lugnt och fint ju. ^^

Efter det så gick det otroligt bättre i traven. Hon gick ner riktigt djupt i traven och när jag gjorde samma sak i skritt så var jag rädd att hon skulle sänka ner huvudet till marken, men hon gjorde som jag bad om nästan sekunden jag tänkte göra det!
Hon är så otrolig när hon slappnar av och verkligen lyssnar! :)

När jag tänkte börja skritta av fick jag ett infall. Krysset stod nämnlogen kvar där sen i förrgår. Så jag travade mot det, hon travade lugnt och fint, skuttade över det och travade lika lugnt efterråt :')

Usch, hon är för underbar! Man kan ju undra vad hon inte kan/kommer kunna göra sen....

Den känslan när jag skrittade av kommer jag kunna leva på resten av kvällen! :')


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec