{ LORENZO } • The Flying Frenchman



Filmade detta själv i söndags på Stockholm Horse Show. Vet att allt är rätt ljust och blurrigt och blått, men detta är filmat med min nya kamera som jag vid detta tillfälle haft i fem timmar typ...

Lorenzo och hans hästar är HEEEEELT fantastiska!

Förresten, jag har införskaffat en Nikon D90. Begagnad men nästan oanvänd (2000 exponeringar) och så ingick batterigrepp och två väldigt bra batterier (tydligen, just den delen förstod jag inte riktigt). Jag är väldigt förälskad i den redan, hehe. Inget megahopp upp från min D60, men det här duger för mig och dessutom gillar jag att man kan filma med den.

Wosh wosh.

Kommentarer
Postat av: Emelie Källman

sv: allt jag tänker på just nu haha ;)

Datum: 2011-12-16 Tid: 07:13:43
Hemsida: http://emeliekallmans.blogg.se/
Postat av: Amanda - tävling i samarabete med Smeagårdens Hästshop

sv: Har inte gjort så mycket från marken, känner att jag inte riktigt är bra på det området. Men har gjort lite enkla saker, att hon stannar när jag stannar, kollar av att hon respekterar mitt område (och jag ska respektera hennes), och ja, lite såna där saker. :) Kanske värt att ge det ett försök, och börja träna lite mer sånt :)

Datum: 2011-12-22 Tid: 21:06:33
Hemsida: http://stallkompisaar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec