MELODIFESTIVALEN 2012 - {deltävling 2}

1# Ulrik Munther - Soldiers
Första intryck: Tja, varför inte...?
Andra intryck: Me like!
Intryck efter låten: Ulrik Munther verkar ju ha fått en hatgrupp a la Justin Beiber mot sig, och ärligt talat förstår jag inte varför. Men så har jag knappt hört något annat av honom... Det här var bra i alla fall. Väldigt bra!
Betyg: 7 av 10.
Status: Globen

2# Top Cats - Baby Doll
Första intryck: Come on katten det svänger ju.
Andra intryck: Tja, jag trodde inte detta var min typ av musik, men det här är helt okey.
Intryck efter låten: Den här låten är lite för lättnynnad, kommer ta evigheter innan jag får det här ur huvudet. Men i helhet var den rätt bra.
Betyg: 7 av 10.
Status: Andra Chansen

3# Sonja Aldén - I din himmel
Första intryck: Mja...
Andra intryck: Troligtvis behöver jag lyssna på den här låten några gånger innan jag börjar gilla den...
Intryck efter låten: Ja fast nej fast nja fast kanske. Det var en bra låt, men det var inte min typ av låt helt enkelt.
Betyg: 5 av 10.
Status: 6:e plats

4# Andreas Lundstedt - Aldrig Aldrig
Första intryck: Jag försöker desperat komma på något att skriva men jag kommer inte på något...
Andra intryck: ... den är ju liksom inte dålig men inte heller något speciellt.
Intryck efter låten: Keep it gay, keep it gay, keep it gay! Nej, men låten var väl helt okay...
Betyg: 5 av 10.
Status: 7:e plats

5# Timoteij - Stormande hav
Första intryck: Ååh...
Andra intryck: Sånt här gillar jag...!
Intryck efter låten: Älskade Timoteij förra året och gör det i år också! Riktigt bra låt!
Betyg: 9 av 10.
Status: Andra Chansen

6# David Lindgren - Shout it Out
Första intryck: Jorå!
Andra intryck: Eller nja.
Intryck efter låten: Den började bra, men så verkade det ju som om de första femton sekunderna gick på repeat hela låten...
Betyg: 6 av 10.
Status: Globen

7# Mimi Oh - Det går för långsamt
Första intryck: Färgexplosion...
Andra intryck: Jo men den här gillar jag!
Intryck efter låten: Inte sådär WOW och utmärkande, men den var bra!
Betyg: 6 av 10.
Status: 8:e plats

8# Thomas Di Leva - Ge aldrig upp
Första intryck: Ja hörrni... Mr Di Leva var det ja... Vad säger man?
Andra intryck: Den har sin charm...
Intryck efter låten: Pyttelite charm, men charm...
Betyg: 5 av 10.
Status: 5:e plats


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec