Growing up (more or less)

Jag börjar väl först nu inse att jag faktiskt inte har ett extra långt sommarlov utan faktiskt har slutat skolan. Kan förklara lite varför bloggen varit så öde (vid ett tillfälle i somras funderade jag på att koda om bloggen så att en stäpplöpare rullade över den, men jag var för lat). Brukade ju alltid trappa ner rätt mycket på sommaren tidigare, och nu tog liksom sommaren aldrig slut (vädermässigt gjorde den det dock... *burr*) och bloggen förblev öde.

Under sommaren har jag sovit, läst böcker, haft ett läger, umgåtts med vänner, umgåtts med hästar, läst böcker, vart i Egypten, dykit (JAG HAR DYKTIT, JAG HAR DYKIT MED TUBER!), läst böcker, sovit, köpt böcker att läsa, inte sovit när jag borde ha sovit... uh, och jobbat. Känns som om jag borde nämna det för att inte låta som en väldigt lat människa (vilket jag är, men shush nu). Det är underligt att man nu är där folk pratar om när de säger "vad ska du göra när du slutar skolan?". Jag står fortfarande här och säger "eeh"... Det får liksom gå lite som det går känner jag just nu. Jag har ett jobb på ett cafe, funkar alldeles utmärkt för tillfället.

Vi får se hur det blir.

 
(JAG. HAR. DYKT. MED. TUBER. DET. VAR. UNDERBART.)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

bloglovin

Allmänt
Dagbok
Dagens
Skola

Hästar
Horsemanship
Hästar
Kung Valdemar
Min Hästsyn
Ronja

Våra Häst
Amazing
Dalwinnie
Flisan
Holly Hobbie
Prins

Bloggandet
Bloggen
Designer
Gästbloggare

Intressen
Böcker
Film/TV
Illustrationer
Reading List 2013

Musik
Alex Day
Alexz Johnson
Sam Tsui
Musik

Äventyr
Mallorca 2010
London 2012
London 2013 #1
London 2013 #2

Övrigt
Birk
Citat
Fritt att diskutera!
Melodifestivalen 2011
Melodifestivalen 2012
Melodifestivalen 2013
Tänkvärt
Från Youtube

Fotografier
Byggnader
Djur
Evenemang
Hästar
Macro
Människor
Natur
Sport
Tävlingsbidrag
Vardagligt
Övrigt


2013
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Feb, , Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2010
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec